Пошуковий запит: (<.>TJ=Вісник Одеського національного університету. Психологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 307
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Блінов О. А. Вплив страху на час людини в умовах ризику // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
2. |
Васильєв В. В. Професійний потенціал державних службовців як чинник розвитку системи соціального захисту населення // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
3. |
Вознюк А. А. Система знань, вмінь, особистісних характеристик - основні складові управлінського потенціалу керівників освітніх організацій // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
4. |
Гапоненко Л. О. Суб'єктно-рефлексивна модель професійної взаємодії практичного психолога з вчителем // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
5. |
Губская В. В. Теоретико-методологические основы понятия "профессиональное самоопределение личности" // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
6. |
Гура Т. Є. Методологічні засади дослідження професійного мислення психолога // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
7. |
Дементьева К. Г. Социально-психологический потенциал артистов цирка в условиях трансформационных изменений в обществе // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
8. |
Дробот О. В. Організація і методи психосемантичного дослідження управлінської свідомості // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
9. |
Зелінська C. Ф. Співвідношення показників суб'єктивного благополуччя особистості з типами її самовідношення // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
10. |
Кириченко Р. В. Комунікативний потенціал особистості студентів вищих технічних навчальних закладів // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
11. |
Кононенко А. О. Інтегративна психологія як підгрунтя створення моделі самопрезентації особистості // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
12. |
Левит Л. З. Личностно-ориентированная концепция счастья // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
13. |
Моисеенко К. А. Теоретико-методологические основания проблемы личностно-профессионального потенциала // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
14. |
Молчанова О. Н. Оптимальная самооценка как личностный ресурс // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
15. |
Мушкевич М. І. Психодіагностика особливостей сімейного виховання проблемних дітей // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
16. |
Проскурняк О. І. Комунікативно-мовленнєвий розвиток розумово відсталих дітей та підлітків: психологічний аспект // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
17. |
Прохоров А. О. Образ психического состояния субъекта: теоретические и экспериментальные результаты // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
18. |
Ревенко С. П. Особливості набуття зрілої ідентичності особистості як необхідної умови її психологічного здоров'я // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
19. |
Ситнік С. В. Особистісний потенціал як умова професійної взаємодії // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
20. |
Худолий О. В. Аксиологический потенциал аддиктивной личности // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8.
|
| |